Feels like..

I dag er det lørdag og dermed ferie (for mit vedkommende). Det betyder at jeg har kunne sove længe, ahh og har brugt lidt tid på at sætte mig ind i hvordan man konfigurerer sådan en lille fræk blog her. Jeg er i højt humør, for har længe tænkt over at starte en blog, og nu har jeg endelig gjort det. Det føles godt, lidt ligesom i scenen fra (500) Days of Summer.. I aften skal jeg ind og se Scorsese’s nye film Shutter Island med den kære Leonardo i hovedrollen, looking good!

Skriv et svar

