CLEAN

Jeg ELSKER CLEAN’s parfumer, altså som i synes virkelig godt om. Man dufter så ren og frisk og det synes jeg er en vigtig egenskab til hverdag, så kan man altid skeje lidt ud i weekenderne hvis man har brug for det. Det nye skud på stammen hedder Outdoor Shower Fresh, men jeg har ikke haft lejlighed til at dufte til indholdet i den fine forårsgrønne flakon endnu. Nogen der har? og er den god?

3 responses to “CLEAN

  1. Hvor i Danmark kan man prøve at dufte til dem?
    Så jeg kan prøve at dufte til den i virkeligheden men så købe dem på nettet :) ?

  2. Det lyder som en rigtig god idé, der er tit penge at spare på den måde :) Her hvor jeg bor er det selvstændige butikker der fører den, men også Matas har dem, og mon ikke Magasin også har.. God jagt!

  3. It’s impressive that you are getting ideas from this post as well as from our dialogue made
    here.

Skriv et svar

