Koral neglelak

Jeg skal have mig en ny chanel neglelak, men kan virkelig ikke beslutte mig hvilken én. Jeg vakler mellem disse to, og jeg er mest tilbøjelig til Orange Fizz da jeg synes Miami Peach bliver lidt for rød/lyserød, men jeg kan virkelig ikke finde ud af det. Har kigget lidt på nettet, men synes at mange af billederne er misvisende i farverne. Nogle der kan hjælpe? Hvilken én er flottest?

4 responses to “Koral neglelak

  1. Orange Fizz! Den er jo helt skøn.
    personligt tror jeg, jeg ville blive træt af den anden for hurtigt :)
    hvad koster de, ved du det?

  2. Jeg mener at disse begge koster 170 kr, hvorimod de nye farver, som fx. den meget omtalte Particuliére, koster 175 kr :)

  3. er miami peach ikke bare orange fizz med glimmer i… synes de minder utrolig meget om hinanden i virkeligheden (har stået og holdt dem op foran hinanden.)
    jeg kan bedst lide miami peach, da jeg synes orange fizz blender ind i min egen hud-farve for meget

  4. Hehe jo, har gjort nøjagtig det samme, men da jeg prøvede farverne mod hinanden på neglen var orange fizz lidt mere orange, men det er bestemt ikke meget. Jeg synes tit chanel neglelakker skal have flere lag for at farven kommer ordentligt til udtryk, giver ofte mine negle 2-3 lag afhængigt af farven :)

Skriv et svar

