Forårslækre draperinger

Mens min mor og lillesøster tager et smut til Kbh i morgen for at shoppe, bliver jeg efterladt herhjemme da jeg har sprunget min achillessene og derfor er på krykker med skinne og det hele (sport er meget farligt!), så mens jeg sidder og har lidt ondt af mig selv fordi jeg ikke kan komme med, driblede jeg lige ind på asos.com og fandt disse:

Ihhh de er altså fine! og så minder de utrolig meget om hvad man kunne se på catwalken til Burberry Prorsum SS 2010! Kjolerne kan fås lige her og priserne spænder fra £38.00 – £65.00 hvilket svarer til ca. 350 – 600 kr. Forårslækre forårspriser! Tror jeg har en lille ting for draperinger…

Skriv et svar

