Dullegrej

Jeg har været optaget af DM i gymnasievolley de sidste to dage, men ville lige vise jer hvad jeg nåede at købe igår:

Chanel Orange Fizz og en sort Eyeliner fra Maybelline mener jeg det er. Skal til Galla på fredag og vil gerne have min øjenmakeup til at se ca. sådan her ud:

Her i dag fik jeg også lige en gave med posten – mine længe ventede Essie-neglelakker! Så nu tror jeg også hellere jeg må holde pause med neglelak-indkøb, men tre styks for én pris er jo et tilbud man ikke kan sige nej til. Tak Ebay! det er ventetiden værd..

Har tidligere skrevet et indlæg om hvor du kan finde tippet om billige Essie neglelakker her.

Skriv et svar

