New in

Jeg har endelig fået min skinne af her i går, og kan så småt gå igen. Efter to måneder hvor jeg ikke har været i byen, kribler det lidt i mig, og i morgen skal som sagt til Galla på mit gymnasium. Derfor gjorde jeg mig et fantastisk køb på trendsales.dk forleden, som jeg så modtog med posten til formiddag. En Friis & Co. clutch, helt ny med tags og sælges stadig i butikkerne til 500 kr., fik den til 325 inkl. porto, ikke dårligt! Den er lidt større end forventet, bredden er ca. svarende til en alm. computerskærm, men så er der også god plads i den.. Den sælges også stadig i deres netshop her, hvis det skulle have interesse.


Derudover var jeg lige nede og finde et par øreringe som jeg også skal bruge i morgen, da mine Julie Sandlau øreringe ikke når at blive repareret færdig inden da. Det blev til et par grønne øreringe i Glitter, ikke min favoritbutik, men det skulle ikke være vildt dyrt, så det blev til disse til 129,- som jeg tænker vil stå godt til min sorte gulvlange kjole, mørkerøde negle og læber, og mit mørkebrune hår (det kan være i får et billede af hvordan det fulde look kommer til at se ud i weekenden) :

Skriv et svar

