Hilarious

Nogle gange er der bare masser af guldkorn på lamebook.

Lille update: Har været på shoppingtur med min kære mor hele dagen, skønt at få brugt lidt fødselsdagspenge på en masse nyt tøj og sko når man ikke har fået fysisk shoppet i omkring 3 måneder pga. en sportskade, der er ligesom et behov der skal dækkes der. Billeder af udvalgte ting får i senere. I aften skal jeg til party i provinsen, eller bare i byen. Jeg har en forhåbning om at jeg ikke ender med at vågne og se sådan ud som på nedenstående billede i morgen tidlig, da jeg skal skrive opgave det meste af dagen. Håber i alle får en god aften!

Skriv et svar

