Weekend buys

Lidt af alt det jeg købte i weekenden, der var et seriøst behov for at få shoppet da jeg har været på krykker i 6 uger, så der skulle lige fyres nogle af pengene af fra min fødselsdag. Endte bl.a. med den fine top fra Inwear som jeg før har fablet om her, samt endnu en H&M jakke + to par støvler, sidste par er sådan lidt bob-bob da jeg ikke ved om nitter-bølgen varer til næste efterår/vinter eller om det eventyr er ved at være slut, men de var sat ned til halv pris og manglede nogle lange støvler, så jeg klager ikke.

Sidehistorie: Da jeg spurgte efter skomærket Shoeshibar i en skobutik i Odense i lørdags blev jeg henvist til en sushi restaurant i stedet, christ altså…

3 responses to “Weekend buys

  1. De har Shoeshibar i Magasin Odense – til næste gang du kigger forbi

  2. Elsker H&Ms jakker for tiden! Og denne er ingen undtagelse – den er virkelig fin! xx

  3. Hehe tak Tenna, det fandt jeg også ud af, men desværre ikke lige den model jeg var ude efter.

    Charlotte: Lige præcis, og så kan man tillade sig at købe flere når der er rabat, awesome!

Skriv et svar

