Dagens

Okay, jeg må snart til at finde mig en kæreste der kan tage dagens billeder af mig om morgenen ligesom søde Sofie fra Sofies blog har, for ovenstående går jo ikke i længden hehe, men man får da et indtryk af hvordan jeg så ud, og det er jo også meningen med galskaben. Efter jeg fik afleveret min opgave på skolen, var jeg på café og ude at købe gave med veninderne i dag, vi skal til stor pigefødselsdag i morgen nemlig, så det bliver fabulous. I aften står den på familie og x-factor, god fredag derude!

2 responses to “Dagens

  1. jeg syntes det fungere fint :) .. Men jeg er jo også lidt skør ;)

  2. Hellere skør end normal… i det fleste tilfælde i hvert fald ;)

Skriv et svar

